پنج نکته آموزشی برای سرمایه‌گذاران و تاجران جدید
نوشته شده توسط : علیرضا

پول‌ خود را فقط در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنید چرا که قیمت‌ها در حال افزایش هستند. ممکن است تکراری به نظر برسد، اما کم خریدن و گران فروختن بهترین استراتژی در بازار سرمایه است ولی هنوز هم افراد زیادی هستند که از روی احساسات سرمایه گذاری می‌کنند و منطق را کنار می‌گذارند.

۱. قبل از کشیدن ماشه برنامه‌های تجاری خود را آماده کنید.
پول‌ خود را فقط در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنید چرا که قیمت‌ها در حال افزایش هستند. ممکن است تکراری به نظر برسد، اما کم خریدن و گران فروختن بهترین استراتژی در بازار سرمایه است ولی هنوز هم افراد زیادی هستند که از روی احساسات سرمایه گذاری می‌کنند و منطق را کنار می‌گذارند. صرفا هنگامی که بازار سیر صعودی خود را در پیش گرفته سرمایه گذاری نکنید. همیشه قبل از سرمایه گذاری برای خود هدف گذاری کنید.

۲.بیش از حد معامله نکنید
بهترین سرمایه‌گذاران وقت زیادی را صرف تحقیقات و وقت کمی را صرف تجارت می‌کنند در حالی که سرمایه‌گذاران کم تجربه برعکس عمل می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنم برای کسب سود عالی کمتر در سال به تجارت بپردازید. به‌ جای اینکه هر روز به فکر معامله کردن باشید ، به فکر تجارت شناور باشید.

۳.معروف ها را انتخاب نکنید
به این معنی که نیاز نیست بر حسب عادت رو به ارزهای دیجیتال معروف بیاورید. در مورد کوین یا ارز دلخواه خود تحقیق کنید و فقط در هر کدام که دوست دارید سرمایه‌گذاری کنید. دنبال کسی نباشید که برایتان معامله کند.

بیشتر بخوانید: چگونگی تراکنش‌های بیت کوین


۴.معامله خود را مدیریت کنید
هربار که سرمایه‌گذای می‌کنید قیمت هدف را انتخاب کنید (بالا و پایین). دقت کنید قبل از این که پولتان به قیمت هدف رسید از بخشی از سود خود صرف نظر کنید. با این روش، مهم نیست که بازار بالا و پایین شود، می‌توایند از روش خود نهایت استفاده را ببرید. اینک قصد دارم اطلاعاتی درباره چگونگی سرمایه‌گذاری خودم در استراتیس (Stratis) و تجربه‌ی سود هزار درصدی در اختیارتان بگذارم. آن موقع، بخشی از سود پولم را خارج کردم. بعد از این کارم، قیمت استراتیس سر به فلک کشید. به جای اینکه بابت کارم پشیمان باشم به قضیه مثبت نگاه کردم چرا که در پایان روز سود هنگفتی به دست آورده بودم و سهمی که در استراتیس گذاشته بودم یک بار دیگر با افزایش قیمت مواجه شد. در مجموع، قبل از اینکه به قیمت هدف خود برسید بخشی از سود خود را بردارید.

۵.عادت‌ را دنبال نکنید، آن‌ را پیش بینی کنید
بسیاری از افراد وقتی می‌بینند که رمز ارزها افزایش قیمت داشته‌اند بلافاصله پول‌های خود را در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند تا سود کنند. و ما می‌بینم که آن‌ها به مهمترین اصل سرمایه‌گذاری توجه نمی‌کنند: "کم بخر، گران بفروش". در بسیاری از مواقع شما از بازار می‌ترسید و نگران هستید. وارن بافت می‌گوید:


زمانی که دیگران حریص هستند بترسید و زمانی که دیگران می‌ترسند حریص باشید.





:: برچسب‌ها: تاجران جدید سرمایه‌گذاران ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: